13 Augusti 2011!:)

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag! Igår kväll så kom ju Moa och hennes brsocha och mamma hit, och Hanna och hennes mamma hit! Vi åt middag och myste och så! Hade kul!:) Och körde pantgömme typ en gång!! Hahahaha! Va ett tag sen, haha var skit kul. Hahaha det var lite på skoj!;)

Och idag så mår jag väl lite jobbigt, eller ah halsen är lite jobbig och så. Känner mig lite tung i huvudet och så! Men har iaf vart vid havet en stund jag och min familj, och Moas mamma Helen, och och Moas brscha Simon! Jag badade en liten stund ganska i början, sen så lästa jag min tidning och åt och så. Mysigt!:) Sen så kom vi hem typ halv fyra kanske! Och vi kanske kom dit tjugo över halv tolv - halv ett kanske! Nu så sitter jag hemma och är typ bara inne på datan och gör inte så mycket!:) Mamma och Vendela ska nog och hyra vidoe sen så då kommer det säkert någon bra film till mig!:) För ska vila mig och så nu så att min hals och sånt blir bättre!:)

Ha det bra! Puss!:)

Tyvärr ingen bild komemr upp nu! Förlåt!:)

Kommentarer
Postat av: suzana

Hej!

Hur är det? Fin blogg du har.

kram!

2011-08-13 @ 18:11:22
URL: http://ssuzanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0