Förlåt för dålig uppdatering!

Hej! Förlåt! Vet inte varför jag inte har bloggat, eller jo det vet jag väl, har inte haft tid, ork eller lust. Förlåt!
Kan berätta lite snabbt om igår! Igår så åkte jag mamma och Vendela till havet och träffade Moa och hennes mamma och hennes brosha, och så åt vi och badade och sola och jag läste lite i en tidning och så!:) Jossans mamma kom också och satt med våra mamma och prata och så. Och jag och pappa och Vendela var och tog ett kvällsdopp dagen innan, eller inte så sent men jaja!:) Och då så tappaed jag Vendelas cyklop och så hittade vi den inte, och igår då så hittade vi den!:) Haha as bra och kul ju! Haha. Det var iaf kul där!:)
Sen på kvällen så åt vi middag och så hemma hos Moa och dom, och så kom också våra familjers kompisars bara mamman, och så var inte heller min och Moas pappa med på middagen jaja. Men det var iaf också mysigt och kul!:)
Idag så har jag bara varit med mamma och Vendela och fikat/lunchat på ett ställe på Linne gatan, det var jätte gott och mysigt!:) Nu så är jag hemma och ikväll så ska jag ner till havet med några tjejer, kul!:)
Puss!:)
Här kommer lite bilder från dom senaste dagarna!:) (Kanske även nån från nån dag jag har bloggat lite!:))


Kommentarer
Postat av: AMANDA | www.aamandanathalie.blogg.se/ ♥

Har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna en tandblekning, vill du vara med och tävla? Klicka här för att komma direkt till tävlingen: http://aamandanathalie.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-en-tandblekning.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer

2011-08-05 @ 23:46:56
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0