Golf!

Hej! Förlåt att jag inte har bloggar idag! Men har iaf spelat golf idag, eller vi slog först några bollar, sen så puttade vi, körde en liten tävling där under putten! Och allt det var kul! Det kanske inte gick så jätte bra för mig i dag men fick iväg några bra bollar iaf!:) Jag vara där med mamma, Vendela, mormor och morfar!:) Sen så Lunchade vi och så tog jag och jag och Vendela tog varsitt gott eller vad man säger också!:) Och nu är jag hemma då, eller har vart hemma ett litet tag! Och jag ska vara med Emma om en timma typ!:) Det ska bli kul!:) Är också på bra humör! Var det igår kväll och är det nu med och så, kul! Haha! Ha det bra!:) Puss!:)

Kommentarer
Postat av: suzana

sv: Hej! Tack så jätte mycket. Det är bara bra med mig faktiskt. :)

kram!

2011-08-14 @ 17:02:58
URL: http://ssuzanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0