hej

Hej. Förlåt att jag inte bloggade mer igår och idag. Hade inte tid eller lust typ haha. Men idag så har jag varit med mamma och Vendela på en häst affär först... Haha Vendela ville kolla och så köpte hon en ganska liten grej... Haha asså klarar inte av att vara där för länge... LIKSOM KAN VI SNÄLLA GÅ UT NUUUU!? Hehe... Nej men typ så.;)

Sen åt vi mc donaaaaalds. Gött. Sen hanlade mamma mat och jag och syrran åt Mcflurry ballerina kladdkaka. haha bra kompromiss.;) Nej men ah. Sen så åkte vi hem. När vi kom hem så gick jag ut med Smilla, min hund, och nu efter en stund så sitter jag här inne på datan. Känner mig faktigst liite dålig. Eller typ ingenting men jaja det blir väl bra!:) Men ikväll så ska jag iaf hem till Emma på film kväll! Mysigt! Jag, Emma, Hanna, och Amanda blir det!:)

Nu så ska jag vara inne på datan en liten stund! Puss!

Här kommer en google bild på ballerina kladdkaka. Inte för att den såg ut så när jag fick den, men jaja.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0