Hej!:)

Yo!

Vad det regnar va? Crazy, nej men det regnar verkligen jätte mycket nu här! Men jag var ju med Emma en liten stund förut, kul! Men vi kunde inte vara med varandra så mycket för att hon int ekunde innan och jag skulle sedan äta. Men det var i alla fall kul när vi var med varandra en liten stund, först möttes vi sen gick vi bara hem till mig och prata och så!:)

Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, kanske bara sitta med datorn lite!:) Ha det bra! Puss!:)

Vet inte vad jag ska lägga in för bild så det får bli en från tjejkvällen hos Desireé i onsdags!:) Men jag tog den från Julia men jag vet inte om det ´kanske var Amanda som tog den men förlåt iaf Julia och Amanda att jag tog den! Men ja hoppas ni inte bryr er, men på bilden är oaf jätte söta Moa och Julia!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0