Hej på er!

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat idag! Men iaf, min hals är jätte jobbig. Har ont i den och hostar typ hela tiden. Så jag mamma och Vendela åkte till kvantum och köpte tidning (till mig och Vendela iaf) och hosttabletter till mig i apoteket iofsig. Och lite mer saker på Kvantum och så, men jag satt i bilen båda gångerna haha jaja iaf. Men nu då så sitter jag här med min VeckoRevyn och har bara börjat bläddra några sidor!:)

Ikväll så ska jag tälta med Julia, Desse, Hanna, Amanda, Anna, Moa, och Emma!:) Ska bli jätte kul!:) Men jag vet inte om jag ska sova över, kanske inte får för halsen... Men jaja det ska bli jätte kul endå!:)

Ha det bra! Puss!:)

VeckoRevyn!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0