Igår kväll och idag!:)

Hej och godmorgon!(Lite snet men jaja!;)) igår så var det jätte kul! Först så var jag nere vid havet med Amanda, Hanna, och Moa!:) Träffades där runt sju!:) Sen så blev det lite kallt så vi gick hem till Moa. Efter sen stund hos Moa kom också Emma! Och sen efter en ganska lång stund så gick Hanna, och aå var det bara vi andra kvar, då spelade vi ett spel som var kul! Hade iaf jätte kul igår!:) sen så runt kvart i - 10 i elva så cyklade jag, Emma och Amanda hem! Det var jätt emörkt ibland så tur att Emma satte på sin lampa, haha!:) Kom iaf hem runt tio - kvart över elva kanske!:) Gick upp runt 20 över tio - halv elva idag. Har ätit Kollat på tv, ätit frukost, och klätt på mig!:) Tror att jag följer med mamma till Frölunda Torg lite senare!:) Ha en bra dag! Puss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0