Stan

Hello there, waths up? Med mig är det bra iaf! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag!
Men vad har jag gjort idag då, jo jag har varit i stan, med Anna, Amanda, Emma och Moa! Det var jätte kul!:)(Och Hanna, krya på dig!) Vi lunchade, tittade i affärer, shoppade lite, osv! Jätte mysigt!:) Såg BabySeniorita på bussen också.:)

Köpte nästa ingenting för utom mat, dricka och två godis bitar. Det endå jag köpte var ett nagellack för 10 kronor... Men tvekade för att det var så himla dyrt...! Haha nej men ah det var ju ett ganska bra pris också så det fick bli det!:)

Nu så har jag ätit för en ganska lång stund sen faktigst, haha. Och nu är jag bara inne på datan och chillar!:)

Och igår då! Jätte kul hos Emma, såg en film och spelade sedan ett litet spel en liten stund!:) Kom hem runt halv elva, men när jag gick hade jag nästan lite feber men ville gå endå, och sen när jag kom hem hade jag lite mer och under när jag gick och la mig så hade jag lite mindre men hade ju lite feber en del av natten iaf, men det gick typ bort på morgonen som tur var!:)

Ha det så bra! Puss!:)

Hade inte direkt någon passande bild så det får bli en bild på havet från när jag var nere med min familj!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0