Om nu och om igår!:)

Hej! Kom precis hem från Isak, var där med han, Amanda, Hanna, och Tilde, såg på scräckis, och innan var jag, Hanna och Amanda snabbt på Kvantum för att köpa lite gott! Men vi kunde ju inte vara där så länge så vi kunde inte se klart filmen för vi skulle hem och äta middag. Men jaja det var kul iaf!:)

Igår då, fört så kom alla tjejerna till Desses hus vid halv åtta. Det var typ nästan alla tjejer från min gamla klass och så var Desses kompis Fanny där, as kul var det! Så pratade vi och åt godis och så, sen så gick vi ner till havet och dit kom också Erik, Oscar och Lukas, och så badade Desse och Fanny, haha. Kunde inte bada för min hosta och hals och så, men vet inte om jag hade gjort det endå!;) Sen gick vi tillbaka och så gick killarna hem och så gick vi in och så pratade vi och hade kul och åt godis och sånt osv! Sen så typ åkte jag hem vid tolv! Amanda åkte också med mig!:) Dom sov över var då Desse, Julia, Moa och Fanny tror jag! Fanny sov där inne tror jag och dom andra sov i tält!:)

Det var iaf en jätte kul kväll igår! Tack tjejer för kvällen!:)

Fanny, Moa och Amanda!


Så himla fin utsikt verkligen!


Också väldigt fin utsikt!:)


Fanny och Desse badar haha!:)


Julia, Moa och Desse!:)


Hahaha hej ödlan som kommer upp i bilden... Haha Amanda skulle ta kort och jag trodde inte hon skulle ta kort på Fanny så jag ba tänkte att jag hoppar fram och kör en min haha. TYp förstörde hela bilden haha tur att jag inte förstörde där hennes ansikte var haha, och alltså jätte kul att träffa nya personer! Fanny träffade jag igår första gången och hon var as söt och snäll och rolig! En jätte kul tjej!:)

Och förlåt Julle att jag tog den från din blogg! Hoppas att det inte gör något! Och så var det väl Amanda som tog den så för till dig också! Eller jag tror det var så iaf, jaja haha!:)


Ha det bra! Puss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0