127 timmar

Heej, förlåt för denna riktigt dåliga uppdateringen idag (Har inte detta blivit en dålig vana att börja varje inlägg såhär?) men jag hoppas att ni förstår! Vi kom iaf hem från Hard Rock för kanske en halv timma - 40 minuter sedan, och påvägen hem köpte vi också lite godis och hyrde några filmer!

Det var iaf jätte gott och kul på Hard Rock Cafe, jag och Vendela beställde in såna hära baota desserter i slutet, och pappa en lite mindre, men mamma sa till hon att Vendela fyllde år, så när dom kom ut med efterrätterna så var det en sån dära eld grej i Vendelas glass(Eld grej? Haha..), och så sjöng ungefär hela Hard Rock Ja må hon Leva, hahaha. Så kul!

Nu är vi iaf hemma, och vi ska snart kolla på film tror jag, tror att det blir 127 timmar. Filmen alltså!;)

Men fick också en kommentar att jag skulle uppdatera mer, så nu, nu kör vi!
Imon eller idag så börjar ju också Gothia veckan!! Ska bli så grymt kul! Är så taggad! Jag ska inte spela med mitt lag, men ska kolla nån/några match/matcher med dom, och så är det ju också hela stämningen, invigningen och discona! Haha jag är lite taggad!:)

Lite bilder från kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0