Förlåt för dålig uppdatering.

Hej! Förlåt så jätte mycket att jag inte uppdaterade igår, och att jag först nu uppdaterar idag!

Kan berätta om igår:
På dagen så gjorde jag inte så jätte mycket, gjorde lite grejer och åt med mamma och Vendela på Burger King, eller vi köpte med oss mat, och sen tog jag och Vendela en glass på triumf. Sen på kvällen var det blev det Gothia Discot igen!:) Med Moa, Emma, och Evelina! Jag och min familj hämtade upp Emma och så körde Eve och Moas famlij tillsammans tror jag. Min, Moas och Eves famlij åt middag och så sålänga vi var på discot!

Men iaf så var vi där runt sju, och så känner min pappa några där osv han kunde fixa igår så vi fick komma in utan att stå i kö! Det var lite skönt!:) Sen så dansade vi och hade kul och så, sen kvart i tolv - tolv åkte vi hem. Så så vi kom dit!Kom hem 15 över tolv - halv ett igår. Hade en jätte kul kväll!

Sen idag då så vaknade jag kl typ kvart över elva, skönt att sova ut lite! Och då åkte jag och mamma och Vendela till cafe Tintin och åt där. Åt brunch buffe. Sen till Hemmakväll, sen till Ica Kvantum, sen hem!

Och ja, nu sitter jag här! Haha. Okej, det kommer nog komma ganska många inlägg idag! Ha det så bra, puss!

Ps. Krya på dig Amanda!♥



Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack isa bästis, love u!<3

2011-07-23 @ 16:24:33
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0