Gothia

Hej!! Åh herregud vad kul det var igår!
Först då var jag ute och  jogga/sprang med mamma och Vendela, sen hem, sen kolla på nör mitt lag spelade match, sen hem, fixa mig, och så till Gothia Discot!! Wihoo!! Jag blev hämtad av Moa och hennes mamma Helen ungefär fem över halv sex, och där i satt också Amanda! Så körde hon in oss och så mötte vi upp Anna, Ulrika, Evelina, Malin och Hedvig! Så stog vi i kön och så kom vi in och så dansade vi och hade det as kul! Tack för kvällen tjejer!!:D Sen kom Annas pappa och hämtade hon, Hedvig och Ulrika, och så hämtade min mamma mig, Amanda, Moa och Evelina! Kom hem ungefär 20 i tolv. Vi åkte hem ungefär 10-15 över elva. Alla var helt slut!:P

Hade iaf en as kul dag och kväll!

Nu idag så måste jag göra mig lite mer iordning för ska möta Emma ganska snart och så åker vi in till stan! Kul! Jag måste gå nu! Puss!


Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

elin skriver: På fredag ska jag köpa min första systemkamera!!Så, behöver lite hjälp här!! Har ni någon systemkamera? Canon eller Nikon? Vilken är bäst?:) Tack i förhand<3



http://systrarnabackstrom.blogg.se/2011/july/elin-vilken-systemkamera.html#trackback

2011-07-20 @ 23:30:38
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0