Hemma

Tjena mittbena, allt bra?

Själv så var jag ju som sagt och gjorde detta med bollkalle grejen, var där i ca en och en halv timma eller nått, körde bara första halvleken, så pappa tog min sista halvlek för vi ska ha middag här så jag var tvungen att följa med hem för att hinna. Gästerna kommer snart, och min pappa är lite snabbare att göra sig iordning asså jag ville hinna duscha osv haha om ni undrar!

Men dom kommer snart, har kollat lite på beachelorette också, herregud vad är det med Frank? Man ba va? Men tyckte endå det var bra!! Chris och Roberto är ju bättre..!! Haha fattar ni? Haha..

Har inte lagt ut så många bilder på mig? Men här kommer iaf en från när jag var i Spanien för några månadersedan, åh långtar tillbaka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0