I'm home

Hej! I'm so sorryyyyyyyyy. Dålig uppdatering men kom igen det är sommarlov! KOm hem för nån timma sedan och har bara varit inne på datan och slappat sen jag kom hem!

Har iaf haft riktigt kul med min familj.♥ Vi red, bada och massa annat. Kommer kanske bilder idag/imon.. Alltså fatta vilken känsla när man rider nästan på sanden vid havet (Fick inte rida på sanden för man kunde typ inte göra det under några månader på året..) och liksom bara kolla ut där.. Sjukt.

Men nu känns det bara som att allting är så himla bra, har liksom massa framför mig nu. Stanna tiden. Det är liksom bara uderbart.. Bara att några ska komma hem osv men ja.♥

Får se vad jag gör idag, PUSS.


Kommentarer
Postat av: Julia

Nu har jag en tävling på min blogg, där kan man vinna ett val fri Iphone skal..

Klicka dig gärna, in på min blogg o va med.. vem, vet det kanske blir du som vinner ? :)

2011-07-12 @ 23:27:26
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0