Kungsmässan

Hej! Förlåt för denna dåliga update.... Men jag har iaf idag vakt på kungsmässan med mamma och Vendela, jag köpte ett par shorts, ett linne, och linne och shorts sätt som var pjamas, och ett par mjukis byxor. Oså fikade vi osv, mysigt mysigt! Sen så åkte vi hem, och jag skulle igentligen ut och springa, och springa förbi NSA och Moa och några andra svenskar tror jag? Men det värkar som att vädret inte var på min sida? Neeeee, jag var tvungen att skippa det!:/ Men ikväll så ska jag, mamma och Vendela hem till Julia och dom.:) Tror att våra pappor är på Marstrand, så det blir en liten ''tjejekväll''.:) Ha det så bra, och jag vet inte hur man lägger in bilder från iPaden så....:(:(:(:(:(:((:(:((:(:(:(:((:(:(:((: okej. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Emma♥

sv: vad menar du med ohlins?

det funkar ialla fall till iphone 3 & 4 ´:)

2011-07-08 @ 15:04:58
URL: http://emmaawessman.blogg.se/
Postat av: Emma♥

sv:. hahha jaha, men vad kul!! :D

2011-07-08 @ 17:02:08
URL: http://emmaawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0