Skit kul dag!

Hej alla! Förlåt att jag inte har uppdaterat. Men har inte hunnit, har haft det as kul idag med Anna, Hanna och Amanda! :D

Det började med att vi träffades ungefär halv ett vid kiosken vid billdalsbadet, förutom jag och Amanda som hade haft lite mer följe. Och så gick/cyklade vi till billdalsbadet och så badade vi i lite regn, fast det var bara mysigt. Haha åååh älskar er!<3 Hade as kul verkligen! Och det var ju nästan bara vi där vid billdalsbadet också, as kul! Sen så gick vi hem till Amanda, så gick Hanna efter en halvtimma kanske? Så var vi där, var inne på datan och chillade och så. Sen gick jag Anna och Amanda till tempo och köpte glass och jag tror att alla köpte tuggimin också? Haha skit i. Sen åkte vi alla hem. Och halv sex så ska jag och min familj åka till våra kompisar och äta middag där.

Ha det så bra!<3



Åh så fina vänner jag har! Jag älskar er!<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vi hade så sjukt kul idag!! Älskar er puss!

2011-07-14 @ 23:40:12
URL: http://onlyannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0