Stan!:)

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat idag, det bara blev så typ.

Men har iaf varit i stan med mamma och Vendela. Vi åt också med mormor och morfar på Le Pain Francais. Gott!
Jag fick med mig en vår/sommar/höst ''jacka'' typ. Jag gillar den! Men inget mer blev det för mig idag... Men det var iaf kul på stan!:)

Halv fem kommer Julia och hennes syrra hit! Och sen så kommer Moa och hennes lillebror hit till mig och Vendela och så köper vi pizza och så! Kul! Julia och hennes syrra ska sova här också!:)

Här kommer två bilder från dagen!:)

Så gott!:)





Kommentarer
Postat av: AMANDA | www.aamandanathalie.blogg.se/ ♥

Hörupp! Nu är det dags att rösta i veckans blogg och få se vem som vinner och får synas i min blogg i 2 veckor!



Skriv ett inlägg på din blogg att du är med och tävlar om att bli veckans blogg hos mig - och länka min blogg i inlägget, sen är det bara att be dina vänner/bloggläsare att rösta på dig!

LYCKA TILL!

2011-07-30 @ 17:39:16
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0