Tjejkväll igår kväll!:)

Hej! Förlåt att jag inte bloggade mer igår och att jag inte har bloggat idag!
Men igår så var ju Julia och Moa och dom här! Det var jätte kul! Julia och dom kom ju tidigare och då så satt vi bar aoch prata osv, jätte mysigt. Sen så kom Moa och dom också, och efter en liten stund då så gick jag och Moa och Julia och köpte pizza och godis och dricka. Gott! Så hade dom våra syskon dukat på baksidan, mysigt, så åt vi där och så. Och så satt vi där och pratade och hade kul! Jätte mysigt!

Sen så under kvällen pratade vi, skrattade vi, var inne på datan, och tog en liten promenad, och tog kort. Haha, det var iaf en jätte mysig och kul tjejkväll. Klockan 20 över ett eller nått så kom mina och Moas föräldrar hem. Och då åkte Moa och dom hem. Jag och Julia och vi somnade väl typ 15 i - 2 eller nått.:)
Sen imorse åt vi frukost och så, sen så blev Julia och dom hämtade, och så åkte jag och min familj ner till havet där vi mötte upp Moa och deras familj så åkte vi ut med deras båt!

Så stannade vi på en ö och var där typ hela dagen, jätte kul. Och sedan efter ett litet tag så kom också två till föräldrar som ah dom känner mest men vi också känner lite. Och så åt vi, solade vi, badade vi, osv. Jätte mysigt!

Nu sitter jag i soffan. Gott! Har inga mer planer för dagen/kvällen!:)

Har iallafall haft det jätte bra uner den tiden jag inte har bloggat!:)

Några bilder från igår med Moa och Julia och dom!:)


Puss!:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0