Varit med Moa i stan!:)

Hej! Förlåt! Jag bloggade inte mer igår, och bloggar idag först nu. Förlåt!
Men jag kan berätta vad jag har gjort!

Igår var vi ju där osv, jätte mysigt. Sen idag så har jag vart med Moa! Vi var i stan!:)
Hade jätte kul. Vi kollade i affärer och köpte lite. Och så åt vi lucnh på Mc Donald's i nordstan, och fikaded lite senare på Le Pain Francais. Jätte gott båda!

Har iaf haft en jätte mysig dag med Moa! Kom hem runt halv sex kanske, och vi åkte in runt ett tror jag!:) Ska äta middag runt sju tror jag, och just nu gör jag inte så mycket!

Ha det bra! Puss!:)

Här har ni ett par bilder från dagen!:)


Söta och fina du Moa!:) 


Kommentarer
Postat av: Bubble

Såg dig när du skulle ut från Nordstan!

2011-07-26 @ 21:29:25
Postat av: Amanda

Jätte kul att du är med i veckans blogg! LYCKA TILL love u bästis, och isa ring mig imorgon!!

2011-07-26 @ 23:37:55
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0