The beach

Hello THERE! Haha skoja men hallå!

Vart vid havet hela dagen idag, så är helt slut nu! Men träffade iaf Amanda H runt halv ett eller något. Så åkte vi till killingholmen och solade och badade! Sen efter nån timma så kom Amanda Lj, och sen efter en stund kom också Melinda! :) Så badade vi och solade(Fast det blev inget dopp för mig idag.... Men doppade benen typ!;)), sen mötte vi också Isak vid kiosken! :)

Så köpte jag och några glass sen tillbaka, bada sola och allt detdära sen hem! Eller jag Isak och Amanda Lj åkte hem, M och A stannade en stund till i think.

Haft en kul dag men är så sjukt trött nu, igentligen så skulle jag och Amanda sova över med Isak och Tilde, men vi orkar verkligen inte.. Men vi får se om vi träffar dom en stund ikväll.

Lite mobil bilder från dagen!



Fina Amanda H



Från vänster: Isak, Amanda H och Melinda..


Kommentarer
Postat av: ISABELLE

Sv: Tack!

Yes, det har jag,

har du? :)

2011-06-29 @ 21:40:13
URL: http://isabelleellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0