30 Oktober!

Hej! Förlåt att jag har uppdaterat så himla dåligt! Men igår då! Träffade Amanda en stund på dagen, det var jätte kul! Annars tror jag inte att jag gjorde så mycket. Sen på kvällen igår så åkte jag in till stan med Amanda, Victoria, Victoria, Melinda och Andrea! Så gick vi av vid bergakungen och skulle ta ut biljetterna till Abduction, men så hade det blivit fel bokning så vi tog ut våra biljetter som vi hade reserverat också till Breaking Dawn(Part 1)! Asså åh! Fattar ni? Är så himla glad längtar jätte mycket haha  kommer bli as kul att se den har längtat as mycketo ch längtar nu haha! Så istället så gick vi till Mc Donald's och åt, sen till Frank's Coffee och fika! Jätte mysigt och kul, tackf rö igår tjejer! Sen åkte vi hem oså!

Sen idag så har jag vart på gudstjänst med någar kompisar, det var väl helt okej! Sen kom mamma och hämtade mig där så pkte vi till Frölunda Torg och så köpte vi lite saker och fikade oså, sen hem, och nu är jag hemma och gör inte så mycket alls! Bloggar mer sen!:):)
Bilder från igår!:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0