Bernaps

Hej!! Skolan idag var jätte bra!:D Svenska ''provet/läsförståelsen'' gick också bra! Sen efter skolan bestämde jag och Amanda, Victoria och Victoria att åka til Bernaps och fika! Mysigt! Så gick jag och Victoria O hem till mig och jag hämtade pengar och så gick vi och mötte Victoria K och Amanda vid busshållplatsen! Så åkte vi till Bernaps och fika osv!:D Jätte mysigt och kul! Jätte gott också!;) Sen till en fin butik mittemott och köpa nån godisbit sen till busshållplasen där och sen hem! Kom hem för tio minuter sedan!:) Och vi slutade tio i fyra idag eller nått? Jaja. Men har iaf haft en jätte mysig dag! Snart ska jag äta lite middag fast är väldigt mätt nu men ja, och sen får jag se! Har roliga grejjer framför mig(oss) nu iaf!:D Haha!

Men vi ses! Puss!

Söta tjejer! (Förlåt Victoria O, bilden på dig blev as suddig? Man såg inte nått typ...! Men du är söt du med!;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0