Guestblogging

Heeeej! Amanda här, tänkte slänga in ett inlägg medans Isabel och Hanna just nu är i Stockholm som ni säkert har märkt? Hoppas det är okej att jag skriver ett inlägg Isa? Hoppas det hehe..

Iallafall, Amanda heter jag och går i Isabels klass, har även gjort hennes design osv, och just det! Isabel, jag satte in headern igen eftersom den har försvunnit! Ring mig när du ser detta om du har tid osv need to talk.
Isabel bad mig iaf skriva några inlägg medans hon är i sthlm och gottar sig, så jaa, har nyss ätit middag och ska fixa några inlägg på min blogg (HÄR) och sedan mysa till det eftersom det är fredag? Skööööööööönt! Haha okej, detta inlägget blir på tok för långt nu känner jag, så vi hörs kanske lite senare eller? Hmm, får se, annars får ni ha en jättejättebra fredagkväll så uppdaterar Isa såfort hon kan tror jag!

Min faaaaavorit♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0