Måndag!

Hej på er! Skolan idag var jätte bra! Det var kul!! Sen så gick jag hem, och så åkte jag mamma och Vendela efter en liten stund till Frölunda Torg! Så gick vi runt där och kollade i affärer och köpta lite grejjer, fick ett par skor av mamma!:) Sen så åt vi på Mc Donald's, gott! Och när vi stog i längst fram och beställde på på Mc Donald's så står Emil Elton som är med i Idol bredvid oss och betäller! Så kollar jag på han och då kolalr han redan på mig så mlter vi våra vlickar! Hahaha... Gölli göll va?;) Sen så kollade vi i några affärer till osv osv, sen hem, nu är jag hemma då haha. Och ja! Hoppas att ni också har haft en bra måndag! Jag och Mandi blev klara med våra gråa ''hoodies'' (koftor) i slöjden idag! Kul!

Så ja.... Ska väl inte göra så mycket mera idag! Har nog lite math to do tills imorgon!
Så ja! Ha det så bra! Puss!:)

Bild på mig från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0