New York!

Asså åh! Amanda åker till New York imorgon/inatt! Så avundsjuk är jag! Men såklart jätte kul för henne! Men kommer att sakna henne jätte mycket!!<3 Jag var i New York för några års sen och det var verkligen jätte bra! Älskar den staden! Har nog inga bilder från New York på denna datorn men kanske på pappas tror jag!:D Kan lägga ut några bilder nån gång om ni hade tyckt att det var kul!:D Och en väldigt rolig och konstig grej är att Amanda åkte typ exakt samma datum som jag gjorde för tre års sen eller när det var och ska bo på samma hotell som vi gjorde! Jätte konstigt ju! Haha!;) Men coolt!;):) Men det hade vart väldigt kul att åka dit nu!:D
Men ah, Amanda, ha jätte kul nu! Älskar dig och kommer sakna dig så otroligt mycket!<3 Men ha det as kul nu och shoppa!! Hoppas flyg resan går jätte bra, det gör den säkert!:D:)

Kommentarer
Postat av: Cacci - En katastrof med glimten i ögat!

sv: härligt, jo de e finfint :)

händer i veckan då :)?

2011-10-31 @ 20:39:08
URL: http://nattstad.se/cacci
Postat av: puffiie



sv; Jätteroligt att du är med och tävlar i veckans blogg! Säger till när de 4 vinnarna är utsedda.

Allt bra? KRAM



(För att öka din chans att vinna så kan du följa mig på bloglovin, skriva om min tävling på din blogg/facebook eller sända flera kommentarer om du inte redan har gjort det!)

2011-10-31 @ 21:40:57
URL: http://puffiie.blogg.se/
Postat av: janelle

åh va fin du är, din blogg med! älskar den! du får gärna kolla in min, eller ja. ett klick skadar väl inte? :o kram!

2011-10-31 @ 22:38:56
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0