Robert Pattinson

Hej! Är ganska ledsen/sur nu.... Asså går in på Kenzas och SÅKLART så har hon vart på en presskonferens och sett Robert Pattinson och Ashley Green eller nån som jag också tror är med i Twilight, det var säkert massa folk där och Kenza sa att hon inte ställde nån fråga tror jag men att dom hade svarat på frågor osv, men tror inte att hon hade träffat honom lite mer enskilt eller vad man ska säga... Men grejen är! Att det också var på Grand Hotell i Stockholm där jag var på förre helgen eller nått!!!! ASSÅ ÅH! Jag älskar Robert Pattinson han är en av mina favorit skådespelare och så missade vi han! Och Britney Spears som också b offer på hotellet samtidigt. Menar inte att detta inte var jätte kul för Kenza oså haha det är ju bara kul för henne men är ledsen att missade detta, vet inte om jag hade kunnat gå på den grejen men kanske iaf kunnat se han. Haha började typ gråta lite förut. Haha inget alls nästan men ja... Hehe var bara tvingande att skriva/säga detta! Haha... Är hemma nu btw! Hörs sen haha!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0