Stockholm imorgon!:D

Hej igen! Såg precis klart på Robinson med familjen nu. Åh det är så himla bra, älskar det också! Är värsta Robinson fanet haha!;) Men imorgon så åker jag till Stockholm!:D Det ska bli jätte kul! Jag och min familj, Hanna och deras familj och mormor och morfar, fast inte min eller Hannas pappor följer med! Men det ska iaf bli jätte kul och mysigt! Lite shopping och sånt dära!:) Så uppdateringen blir nog inte den bästa, ska se om Amanda kan göra något gästinlägg eller så kanske jag bara gör några mobilinlägg under den tiden då jag är borta! Åker i morgon på morgonen sen så kommer vi hem på söndag igen! Så ni får ha det så jätte bra så länge så hörs vi! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0