Tjejmiddagen igår!!

Hej! Tjejmiddagen i går var sjukt kul!!:D:D DEn blev jätte lyckad tyckte både jag och Moa!:D Moa kom till mig igår vid kvart i fem, så fixade vi allting, och fixa oss själva! Och sen typ tio över sex så ringde eller knacka det på dörren. Jag ba, DOM KOMMER NUUUUUUUUU!!!! Moa ba VAAAAAAAAAA? Jag blev typ lite hysterisk och så kollar jag i fönstret så är det bara mannen som leverade pizzan.... Pjhu! Så fick vi 10-11 pizzor! Haha! Sen så kom dom! Alla förutom fem tjejer tror jag det var som skulle komma lite senare! Så fick alla fördrinkar och så pratde vi osv!:D Sen åt vi, snackade vi och skrattade!!! Pratde lite gamla minnen en stund, sen så kom resten! Då fortsatta allting osv! Det var jätte kul och så dansade vi!! Haha det är så himla roligt, vi sjung och dansade så mycket att jag blev så hes sen asså! Och så år vi efterrätt och massa osv, jag tyckte det var jätte roligt iaf, och jag vet att Moa också tyckte det och deet kändes som att tjejerna också hade det!:D Så tjejer, tack för att ni kom och ni som hade presenter, tack så jätte mycket dom var jätte fina!:D<3
Nu så kommer bilder från min system kamera!!:)

Haha gott med pizza!
Nu kommer bara några få bilder på mig från när allla hade gått hem!
Haha typ en outfit bild mitt i allt? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0