Bilder!

Hej! Förlåt att jag suger på att uppdatera!:( Det ska det allt bli ändring på!:D Igår så åt jag och min familj middag och Moa och hennes familj! Det var jätte mysigt och kul som alltid! Tog med mig min system kamera så tog också ganska många bilder! Här kommer några av dom!:)



Hahaha lana cod! Haha nej det var faktigst första gången jag körde, men jag ägde!!! Haha...(Det är Simon, Moas brosars spel haha!;))


Har för mig att denna bilden var helt oredigerad, jo det var den, och fattar ni vilken SJUK utsikt/solnedgång det var eller! Så himla fint var det vi bara sprang ut och tog en massa bilder!;)


Fina fina Moa!:)


Utsikten blev sedan så finatt vi var ju bara tvunga att gå upp nästan längst upp på berget och kolla och ta bilder! Asså det var verkligen helt sjukt vad fint det var! Finare i verkligenheten än på bilderna! Tog typ massa bilder i huvudet också haha!;):)


Haha, jag älskar dig Moa!

Så! Det tog en ganska lång stund att lägga in alla dessa bilder och skriva lite text och så så hoppas att ni blev nöjda haha!:D;) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0