Stockholm!

Hej!! Förlåt att jag inte bloggat sen jag kom hem igår runt tre! Men vi hade det iaf jätte kul och mysigt i Stockholm!:D Shoppade, åt på caféer och resauranger, och var på hotellet osv! Vi bodde på Grand Hotell, och samtidigt som vi var där i fredags eller lördags så tror vi eller nej det var nog så att då bodda Britney Spears också där! Samtigt som oss! Haha så det var lite coolt, men vi såg henne inte tyvärr! För hon skulle ju göra en konsert då nångång tror jag!:):) Köpte lite saker, får se om jag visar det tror jag nog inte, kommer nog på outfits!:D

Nu så kommer bilder från Stockholm!:D


Japp! Här var några bilder från system kamean från helgen nu då i Stockholm! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0