SKÖN ONSDAG

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat idag! Bad style...:( Men har faktigst inte hunnit! I skolan var det en jätte skön dag! Först en lektion, sen åkte jag och några goa tjejer till stan och åt sushi!! Det var jätte gott och kul!:D Sen gick vi från sushin till naturhistoriska museet! Där vi fick en guid och då en guidad tur och så pratade vi om djur, sklett osv! Sen när vi gick runt själva lite i slutet så var det ju bara så himla sorgligt... Alla stackars djur och så! Är verkligen en djurvän! Absolut!!

Sen så åkte vi hem med bussen, sen så kom jag hem och gjorde lite läxa osv, sen så åkte jag och mamma och mötta Moa och Helen vid Kvantum och så gick vi in och handlade till min och Moas tjejmiddag på fredag!:) Eller jag och Moa gick ju mest för oss själva men ja. Jätte kul var det och ska det bli!:) Sen åkte vi hem till oss själva, och då gjorde jag mer Engelska läxa... Prov på fredag neeeejtack... Sen så åt jag middag precis och nu sitter jag här igen! Haha.

Nu så kommer lite mobilbilder från idag!:)

Fina väner i en fin stad! Haha.


Denna bilden är från när jag och Moa handlade!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0