Helgen!

Tja!! Söndag idag! Förlåt mig att jag inte har bloggat på nått dygn... Vet inte varför igentligen! I'm sorry guys...:(
Men igår då! Gjorde inte så mycket, Hanna kom senare på dagen vi fixade lite med mom and sis i stallet med hästen, åt middag, åt godis och såg på Allt för min syster på tv på kvällen! Jag och mamma började gråta... Asså den är så himla fin och sorglig!!<3 Idag då, Hanna sov här inatt! Mys!:)<3 Jätte kul och mysigt!

Så idag så åkte jag, Hanna, Vendela och mamma till slottskogen och så träffade mamma hennes kompis och så tog dom en promenad så gick vi andra runt och kolla på några djur osv, sen så fikade vi alla förutom mammas kompis! Jätte gott och mysigt! Nu har hanna gått för typ en timma sedan, så sitter jag är och ja gör inte så mycket! Datan och tv! Och lycka till nu mitt gamla goa lag! Hovås billdal f-97! Ni spelar ju final snart! Lycka till tjejer!!

Imorgon så är det i skola igen, det ska bli lite kul faktigst! Haha. Ha det bra! Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0