Stan och Halloween!

Hejsan! Dålig upopdatering idag, förlåt! Men har vart i stan idag med Amanda, Hanna, Julle, Victoria, Victoria, Desse, Andrea, Melinda och Moa! Det var jätte kul! Ett så stort tjejgäng också, älskar er! Det var iaf jätte mysigt och jätte kul! Vi kollade på kläder till halloween, gick in på bla Buttericks, den andra maskerad affären nästan vid Buttericks och Chock! Köpte inte nån kostym, köpte mat och dricka och ett par lösögonfransar, hittar inte mina hemma? Ska kolla nån gång mer här hemma! Nu gör jag inte så mycket, funderar på vad jag ska ha på mig på fredag när jag ska fira Halloween hemma hos Julle! Hmm... Blir nog bra hoppas jag!
Gald Halloween eller vad man söger föresten! Det är väl halloween idag, alla hellgonna på lörsdag och själarnas dag eller något på söndag? (Konfirmation skills? Näerå...) Haha okej jag har ingen aning men jaja!
Nu så gör jag som sagt inte så mycket! Så ja ska väl fortsätta med det? Haha! Puss puss!
Några bilder från idag!:D:)
Haha på Butterick! Satte en där, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0