Comeback, plus älskade Despan

Tja! Längesedan nu...:( Har iaf haft det jätte roligt denna tiden jag har varit ''borta på en blogg pause''. Har fått många nya minnen denna tiden jag har varit borta och har haft jätte kul haha! :D

Moa och jag under Desirées tjejmiddag för nån/några veckor sedan!:D Hade sjukt kul!


Jag och massa goa tjejer under Melindas tjejmiddag förra lördagen!:D Den var också skit kul!:D


Denna helgen blev dock spenderad på en kyrka för att jag håller på att konfimera mig! Men det är faktigst kul!! Haha det var faktigst ganska kul i helgen! Var där på ett dags läger ganska länge men vi sov då inte över!:)

Nu så har jag precis pratat ganska länge med Amanda i telefon!:D Det var kul haha! Men nu så kommer ju då Top Model på tv så ska stänga av datorn och kolla på det. Sen kommer ju också Desperate Housewives!!!!!!!! Wiho! Har längtat sen det slutade! Min absoluta favorit serie för alltid haha, inget slår den! Har sett det sen jag mindre också alltså typ från verkligen första början, har massa sesonger hemma och så, så när jag fick reda på att detta nog är sista sesongen... Alltså. Jag började verkligen typ gråta, asså tycker verkligen det är jätte hemskt!:( Men ska njuta varje avsnitt nu och ja... Haha ibland när reklamen kommer så börjar jag typ gråta? Asså verkligen gråta haha... Ja, jag vet jag är lite speciell. Men slutstjatat. Hehe... Ska iaf mysa framför första avsnittet för seongen med Despan med bullar som mamma och Vendela(min sis) har bakat idag!:D Det är ju kanelbullens dag idag hallåååååååååå.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0